Perjantaina saapui satcyltani viimeinen postitus. Sain ihanan vihkon, jossa oli vaikka kuinka paljon taustapapereita. Kaunis kiitos, rakas satcyni! Tulevat aivan varmasti käyttöön.Vihon kansikuva on tässä. En nyt ala kaikkia sivuja erikseen skannaamaan, mutta kauniita ovat ja kannestakin vähän näkee, millaisia papereita on sisällä:

1339041.jpg

Tämä rinki on ollut tosi kiva. Olen usein pohtinut kukahan satcyni on ja en arvannut. Arjan askartelupajassa olen kyllä käynyt, mutta ei tullut mieleenikään, että Arja on satcyni. Näin jännitys säilyi loppuun saakka. Melkein harmi, että rinki loppuu jo. Odotan innolla, millaisia kortteja Jaanalta tulee vielä ensi viikolla :-) Minä itse olin siis Nappikapan/Paperikeijun Jaanan satcy... ja vielä kerran, Arja, lämmis kiitos ja halaus kaikesta. Olen ilahtunut jokaisesta postista, joita olen sinulta saanut. Hyvää kevään odotusta sinulle ja kaikille muillekin rinkiläisille, erityisesti tietenkin ringin emolle, Sandylle. Ringin tuotoksia löytyy muuten ringin omasta blogista.